Loop je rond met aanhoudende klachten, zoals vermoeidheid, spanningen, pijn of onrust? Of merk je dat je niet vooruitkomt, hoe hard je ook je best doet? Magnetiseren is een zachte, persoonlijke methode die helpt om jouw natuurlijke balans te herstellen, zowel lichamelijk als emotioneel. Zo kun je weer tot rust komen en met vertrouwen je eigen weg bewandelen.
Ervaringen
Marianne
De sessies bij Joery geven mij altijd veel ontspanning, aarding en daarnaast ook een stuk bewustwording. Hij voelt aan waar er in mijn lichaam blokkades zitten en zorgt dat het weer beter kan stromen of dat pijn zelfs weggaat. Daarnaast geeft hij ook aan waar ik zelf meer aandacht aan mag geven m.b.t. thema’s in mijn leven, dat voelt voor mij erg ondersteunend.
Ik ervaar Joery als een fijn en oprecht persoon met een krachtige rust over zich heen.
Kortom; enorm waardevol!
Pieter
Toen ik bij Joery begon, zat ik niet goed in mijn vel. Veel twijfels, weinig energie en moeite met aarden. Al na de eerste sessie voelde ik mij rustiger, energieker en beter geaard.
Naarmate de sessies volgden merkte ik steeds meer balans en rust, ook in dagelijkse leven, zoals het huishouden en keuzes maken.
Joery neemt echt de tijd, werkt heel rustig en betrokken, en geeft je een veilig gevoel. Ik voel me nu stabieler en sta dichter bij mezelf. Absoluut een aanrader.
Els
Joery is een vriendelijke en rustige jongeman. Hij luistert aandachtig naar je en stelt ook vragen.
Tijdens de healing voel je de energie stromen naar die plekken waar het nodig is. Bij mij waren dat voornamelijk mijn enkels, polsen en het ‘volle’ hoofd. Je voelt tintelingen en/of de warmte van de healing energie. Na elke behandeling kon ik een vooruitgang bemerken.
Het is bijzonder om te ontdekken dat lichamelijke klachten vaak voortkomen uit een vroegere emotionele gebeurtenis / trauma. Joery kan dit op een prettige manier bespreken en geeft inzichten waar je mee verder kan.
Na een behandeling ga ik naar huis met een leeg hoofd en kan ik heel goed slapen, heerlijk!






